Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalfoto med Sony
Fra : FN

Dato : 24-06-01 12:44

Hej

Jeg har lige købt et Sony Cyber-shot 3.3 mega pixels og vil godt vide, om
der er nogle, som har nogle tips
og tricks til dette kamera.

Hvilket software er bedst til redigering?
Hvilken opløsning er passende til et foto på 15x10cm?
Hvad er prisen på et foto hvis man selv køber papir og printer billederne?

Mvh Frank

Fra : Karsten Olesen

Dato : 24-06-01 17:39

"FN" <frank.nortoft@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilken opløsning er passende til et foto på 15x10cm?
> Hvad er prisen på et foto hvis man selv køber papir og printer billederne?

_______________________

Leg med dyret, hvad er godt for nogle,
er dårligt for andre.
Af billedredigeringsprogrammer er der jo CorelPhoto Paint...
Og så alle 'de andre'..
Af opløsning er det godt at ta' i det bedste, da du
herefter kan beskære og alligevel få brugbare billeder.
Noget sir' mig, det stadig er billigst at få
fotohandleren til at printe ud, da blæk
stadig er kunstigt dyrt.

MVH