Skygge i display - Passat
Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 01-10-06 15:00

Det centrale infodisplay i instrumentbordet på min Passat 3B mangler ind i
mellem lys i enkelte af lysfelterne. Det er som en slags skygge, der trækker
ned over displayet fra øverste venstre hjørne. Enkelte er helt gået ud mens
andre lader til at få en reduceret spændning.

Jeg vil tro, displayet ser sådan på to ud af tre ture. Resten af tiden lyser
alt op normalt, så det er næppe selve displayet. Jeg har ikke registreret,
at det ændrer sig under kørsel.

Har nogen kendskab til en klassisk løs forbindelse eller lign?

mvh, Peter Ingsø
VW Passat Variant 1,9 tdi 115HK (09/2000) aus Deutschland