Stator og CDI
Fra : Lowrider

Dato : 24-06-01 13:37

Hey

Hvad er en CDI, hvordan ser den ud,,,

lowrider

Fra : Thomas

Dato : 24-06-01 14:48

En cdi er en lille boks der styre tændningen. Det kommer lidt an på hvilken
scooter du har på katanaen sidder cdi'en sammen med tændspolen. men ellers
kig på T.hansens hjemmeside der kan ud se hvordan cdi'en ser ud

Fra : Lowrider

Dato : 24-06-01 15:37

Har du nogen ide om hvor jeg finder denne på Aprilia RS50 / Classic
Jeg skal nemlig montere en hastighedsregulator, og der farver de give fra
Protuna passer ikke, der sige Rød/Hvid ledning...

lowrider

Fra : Fætter Højben

Dato : 24-06-01 16:47

> Har du nogen ide om hvor jeg finder denne på Aprilia RS50 / Classic
> Jeg skal nemlig montere en hastighedsregulator, og der farver de give fra
> Protuna passer ikke, der sige Rød/Hvid ledning...

Spørg på de boards du finder her:
http://www.aprilia.highspeedzone.com/

Der kan de helt sikkert hjælpe dig.