220KM i 1. gear - Citroen C4
Fra : Otto

Dato : 30-09-06 10:57

http://www.maxbashing.com/forum/index.php?act=ST&f=2&t=35428&s=6cbff45bcdc76a0d9b17fb0126aa99d8

Ja

såden går det, når man tror bilen har automatgear ;)

Mvh
Otto

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-09-06 11:18

Otto wrote:
> http://www.maxbashing.com/forum/index.php?act=ST&f=2&t=35428&s=6cbff45bcdc76a0d9b17fb0126aa99d8
>
> Ja
>
> såden går det, når man tror bilen har automatgear ;)

HM.

Den har været noget varm...

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-09-06 11:22

"Otto" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse news:451e3f62$0$189

> såden går det, når man tror bilen har automatgear ;)

Fransk bølgepap ;). Men historien er fake, det er bare noget de har fundet
på, fordi citrobang gider ikke flere "brandbil"-historier :). Hvis du køre
en bil på begrænseren til den bliver "træt af tilværelsen", kvittere den ved
at sætte sig, flække topstykket, sparke et "ben" ud igennem siden etc.. .

Fra : Otto

Dato : 30-09-06 11:55

On 2006-09-30 12:22:19 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"

Ja det er vidst lidt overdrevet ;)

Fra : Per O.

Dato : 30-09-06 12:11

"Otto" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.maxbashing.com/forum/index.php?act=ST&f=2&t=35428&s=6cbff45bcdc76a0d9b17fb0126aa99d8

Så vidt jeg husker kunne en Lamborghini Countach løbe 110 i første gear, og
jeg tror ikke en 'tron' kan løbe det dobbelte, også selv om pedalen er i
bund!

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 30-09-06 12:23

On Sat, 30 Sep 2006 13:11:02 +0200, "Per O."
<webmaster@tosseparkering.dk> wrote:

>Så vidt jeg husker kunne en Lamborghini Countach løbe 110 i første gear, og
>jeg tror ikke en 'tron' kan løbe det dobbelte, også selv om pedalen er i
>bund!

220 km er afstanden, ikke hastigheden

/Jesper

Fra : Per O.

Dato : 01-10-06 18:09

"Jesper Juul-Mortensen" <na@na.invalid> skrev i en meddelelse

> 220 km er afstanden, ikke hastigheden

nå ok ...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-09-06 12:29

Otto skriver:

> såden går det, når man tror bilen har automatgear ;)

Gad vide, hvordan hun er kommet i gang ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-09-06 14:22

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Otto skriver:

> Gad vide, hvordan hun er kommet i gang ???

Hun er sikkert startet med at sætte bagrudevaskeren i gang :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-09-06 17:13

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse

> http://www.snopes.com/photos/automobiles/citroen.asp

Aha, det jo en brandbils-historie forsøgt skjult af citrobang ;).

Fra : Aksel

Dato : 01-10-06 00:26

> [...]
>
> Ja
> såden går det, når man tror bilen har automatgear ;)

Billederne findes også på
http://www.snopes.com/photos/automobiles/citroen.asp her er den samme
historie, men også den rigtige, bilen brød i brand uden varsel, typisk
brandbil.

Hilsen Aksel