Køb af ny bil
Fra : Psypher

Dato : 29-09-06 16:24

Jeg har købt mig en ny octavia, skal sådan en til syn igen hvis
den skal have monteret træk i næste uge??

Mvh Lars

Octavia 1.9 TDI Tour 2006.

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 29-09-06 16:31

Psypher wrote:
> Jeg har købt mig en ny octavia, skal sådan en til syn igen hvis
> den skal have monteret træk i næste uge??
>
> Mvh Lars
>
> Octavia 1.9 TDI Tour 2006.

spørg din forhandler, mange nyere biler har synsfri træk hvis det bliver
monteret indenfor en vis periode

-Mikael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-09-06 18:44

Psypher wrote:
> Jeg har købt mig en ny octavia, skal sådan en til syn igen hvis
> den skal have monteret træk i næste uge??

Nej - ikke hvis det er et værksted, som sætter det på.
hvis du gør det selv, så skal den synes.

Hvorfor får du ikke forhandleren til at sætte X i at den har træk?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-06 19:11

Psypher skriver:

> Jeg har købt mig en ny octavia, skal sådan en til syn igen hvis
> den skal have monteret træk i næste uge??

Nej, men der skal udfyldes en erklæring af et momsregistreret firma og
så får du en ny registreringsattest.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-09-06 08:41

Psypher wrote:
> Jeg har købt mig en ny octavia, skal sådan en til syn igen hvis
> den skal have monteret træk i næste uge??

Biler under 8 år, skal ikke til syn ved montering af træk, såfremt at det er
et momsreg. værksted, der står for monteringen, gøres det selv hjemme i
indkørslen, så skal den til syn.
Hvis bilen er over 8 år, så gælder det for alle, at de skal til syn.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport