Renovering af bremsekalibre, gode steder a~
Fra : Jonas R.

Dato : 29-09-06 11:13

Davs,

Jeg overvejer om mine bremsekalibre skal renoveres, kommer jo lidt an på
hvordan de ser ud når jeg skal skifte skiverne og klodserne. Når men er der
nogen som kender nogle gode steder hvor de gør det?

Bil: Audi S2 Coupe 1992 er Girling 60 kalibre på.

Jeg har snakket med Autobremsen og har fået en pris på 2200 kr + moms hele
vejen rundt. Det incl. renovering, maling, sandblæsning og såen. Men er det
dyrt eller billigt?
Der er håndbremse i kalibrene bagi.

/Jonas R.

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 29-09-06 11:44

Jonas R. skrev:
> [...]
> vejen rundt. Det incl. renovering, maling, sandblæsning og såen. Men er det

Det lyder vel ok, til sådan en bil. Det er jo ikke lige stangvare.

Da jeg læste overskriften ville jeg til at anbefale Autobremsen, men
dem kender du åbenbart

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-06 13:20

Jonas R. wrote:
> [...]
> vejen rundt. Det incl. renovering, maling, sandblæsning og såen. Men er det

Det lyder da billigt, jeg købte ombytningskalibre til min kones 106'er
og de kostede 1769 incl 200 kr i depositum. Så 2000 + moms lyder da
ikke slemt, der er vel en del arbejdstid i det.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : John Sahl

Dato : 29-09-06 21:04

Jonas R. wrote:
> Jeg har snakket med Autobremsen og har fået en pris på 2200 kr + moms
> hele vejen rundt. Det incl. renovering, maling, sandblæsning og såen.
> Men er det dyrt eller billigt?

Det lyder som en fin pris, men hvad kan du få de samme kalibre til på eBay?

--
John Sahl

Fra : Jonas R.

Dato : 29-09-06 22:00

"John Sahl" <spamtrap9@mandezonen.dk> wrote in message

> Det lyder som en fin pris, men hvad kan du få de samme kalibre til på
> eBay?

Ved ikke lige, har ikke tjekket. Men jeg finder jo ikke nye kalibre på
ebay.de. Så kan man jo komme i samme sted at de skal renoveres.
Men ved ikke om de gamle fejler noget, er bare ved at undersøge til noget
skiverne og klodserne skal skiftes ;)

/Jonas R.

Fra : John Sahl

Dato : 29-09-06 22:09

Jonas R. wrote:
> [...]
> Men ved ikke om de gamle fejler noget, er bare ved at undersøge til
> noget skiverne og klodserne skal skiftes ;)

Er selv i samme situation

--
John Sahl