Àdvarsel Knabstrup autoophug
Fra : Martin D

Dato : 27-09-06 16:55

Efter en høflig forespørsel og damen lød sød kørte jeg ned efter en starter
og havde bedt om at få boltene med.

Fik at vide at boltene kunne jeg sådan ikke få men skulle gi fuld pris
alligevel.

Så ville han ikke engang seælge mig den!

Han hedder Morten ham gutten man skal passe på! - eller alle der for den så
mildest talt plummerådden ud..

Så lagde han den bagerst i lokalet og sagde at han ville end ikke sælge den
om jeg så gav fuld pris.... Nå en mærkelig fyr. Ifølge tlf-damen kostede det
ellers 100 at tage den hjem fra en anden hugger...---

Så lad lortet ligge sagde jeg og leder således - eller jeg køber sgu nok bar
en ny den koster kun 300 mere - efter en starter.

Men stadigvæk spildt benzin, havde samme lort med ham sidst jeg sgu ha en
starter... møgfirma.

Fra : Kenneth

Dato : 27-09-06 20:00

"Martin D" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> en ny den koster kun 300 mere - efter en starter.
>
> Men stadigvæk spildt benzin, havde samme lort med ham sidst jeg sgu ha en

Har du tisset på en af hans skrot biler

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 20:13

Jeg havde en dårlig oplevelse med Næstved Autoophug. Jeg skulle akut bruge
et strømfordelerdæksel til en BMW M20 maskine. De havde et liggende, men
ville ikke sælge mig det. Underlig indstillig at have som
forretningsdrivende. Jeg måtte så betale fuld pris hos Mekonomen dagen
efter. Øv.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : JBH

Dato : 27-09-06 20:36

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville ikke sælge mig det. Underlig indstillig at have som
> forretningsdrivende. Jeg måtte så betale fuld pris hos Mekonomen dagen

Jeg har før oplevet at huggere ikke gerne sælger motordele fra, da de så
ikke kan sælge motoren som værende komplet.

/JBH

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 28-09-06 17:01

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har før oplevet at huggere ikke gerne sælger motordele fra, da de så
> ikke kan sælge motoren som værende komplet.

Det har jeg også oplevet - og har forståelse for det.
Ophuggerne kunne så bare forklare det til kunderne i stedet for at sige "Jeg
har et men vil ikke sælge det".

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Martin D

Dato : 29-09-06 09:34

Her var der tale om en seperat starter specielt-bestilt hjem...