Land Rover - varme + forsikring
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 27-09-06 06:23

Hej

Jeg har kig på en Land Rover 88".

Jeg har hørt at den kan forsikres gennem land rover klubben til 2000 /
år. nogen der kender til det ?

Endvidere siger sælger at varmeapperatet ikke virker, men at det ikke
virker på nogen land rover overhovedet - kan det passe, og hvad er
hemligheden bag det ?

/HH

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 27-09-06 09:25

Hans-Henrik Andresen <hhandresen@gmail---remove---.com> wrote in

> [...]
>
> Endvidere siger sælger at varmeapperatet ikke virker, men at det ikke
> virker på nogen land rover overhovedet - kan det passe, og hvad er

Hej
Meld dig ind i dlrk.dk så får du al den hjælp du kan tænke dig.

En 88" er jo en gammel dame.
Jeg har selv en 109" fra 1969, søg på "Safaribil" på dlrk, der er lidt
billeder.

Jeg fatter ikke dit spørgsmål, omkring varmeapparatet. Smiler
Kig dog på konstruktionen.
Den lille kasse kan ikke aflevere noget varme overhovedet. Stort grin.
Tag en tykkere jakke på om vinteren... Endnu større grin.

Det du køber er sjæl og charme
Det du køber, er ikke varme

Hovsa det rimede ligefrem...

Der er ikke nogen hemmelighader bag, det er en seriebil i en nøddeskal.
Forvent også at kontakterne har forskellig funktion fra gang til gang.

En advarsel: Bliver du først smittet med den ufarlige LR-bacille, så
slipper du aldrig af med den igen. Så er det LR-biler for altid.

Hilsen Jens

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-09-06 16:44

Jens Borchert Pedersen wrote:

> En advarsel: Bliver du først smittet med den ufarlige LR-bacille, så
> slipper du aldrig af med den igen. Så er det LR-biler for altid.

Han har åbenbart ikke været inde hos mili (for mange år siden). Der blev vi
vaccineret imod den farlige LR-bakterie ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : none@nowhere.nowhere

Dato : 28-09-06 07:28

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Han har åbenbart ikke været inde hos mili (for mange år siden). Der blev vi
> vaccineret imod den farlige LR-bakterie ;)

hehe - jeg tror mere på det positive i den bacille :)
Selvom jeg kun har kigget er jeg allerede godt smittet......

/HH

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 27-09-06 16:16

"Hans-Henrik Andresen" <hhandresen@gmail---remove---.com> skrev i en
meddelelse news:451a0aa9$0$175$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
>
> Endvidere siger sælger at varmeapperatet ikke virker, men at det ikke
> virker på nogen land rover overhovedet - kan det passe, og hvad er

Stil dine spørgsmål i Roverforum på www.dlrk.dk
Der er folk noget mere kompetente end her hvad angår Land Rovere.
Jo et varmeapperat i en LR kan godt virke, men det er jo ikke aircon. Det
kan puste varm luft ud på dig men ikke varme hele kabinen op.

Mvh. Jesper