Reperere 2. gear i VW Transporter B fra '8~
Fra : Morten Trab

Dato : 25-09-06 20:34

Hvad vil det ca. koste at reparere 2. gear i en VW transporter B fra
'88??

Helt nøjagtigt er problemet at den springer ud af 2. gear når man
slipper speederen, så jeg går ud fra at det er en lås eller noget i
den stil der er gået i den...

Det er jo sikkert ikke noget der er til at lave for en der ikke har
rodet i gearkasser før, så derfor regner jeg med at ville have en
mekker på af en slags, men hvad vil en anslået pris være (så jeg har
noget at gå ud fra)...

Mvh. Morten

Fra : ERLO

Dato : 26-09-06 07:12

Hej
Du skal se efter om det forreste motorophæng er OK.
Det kan være skyld i at der springes ud af gear.
Mvh. ERLO

--
***STØDDÆMPERE***
til alle biler haves

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-06 19:00

Hej,

Jeg gav ca. 1500 kr for det for en Golf 2 gearkasse ved en gut i Børkop. Det
var syncromessen i 2 gear jeg fik ordnet, men det er nok ca. samme pris.
Pillede selv gearkassen af.

Mvh. Ulrich