Hvordan får man en starter af
Fra : Martin D

Dato : 25-09-06 17:19

Passat 1,6 benzin fra 85.

Ja så gav den op efter længere tids sygdom.

Sidst det skete (på en anden bil) måtte jeg til huggeren 3 gange inden jeg
fik en der kunne passe, så denne gang ville jeg tage den med for at han
kunne se den selv og finde en magen til.

Efter hvad jeg har kunnet finde på nettet skulle det være en overskuelig
opgave, nemlig :

Ta strømmen af batteri og af starteren, løs to møtrikker og vupti så skulle
den ged være barberet.

Det har jeg så gjort og jeg kan da også rokke med den fra side til side men
det er som om at den lissom sidder fast inde i motoren. Jeg har kigget om
der skulle være flere bolte men jeg kan ingen se og så ville jeg vel heller
ikke kunne rokke med den.

Hvad kan jeg gøre?

Hilsen den billøse...

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 25-09-06 17:21

> [...]
> det er som om at den lissom sidder fast inde i motoren. Jeg har kigget om
> der skulle være flere bolte men jeg kan ingen se og så ville jeg vel

hvormange bolte har du taget af ?

Fra : Martin D

Dato : 25-09-06 17:52

> hvormange bolte har du taget af ?

Øhh ingen bolte men 2 møtrikker. sidder der da bolte nogen vejne når jeg kan
rokke den fra side til side 1-2 cm?

Den sidder godt også ret dumt så det er svært at se / komme til...

Fra : Martin D

Dato : 25-09-06 18:07

Fandt lige høyers guide. Det tyder på jeg må ha fat i noget donkraft-halløj
og ind under og ligge argh...

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 25-09-06 18:10

> [...]
>
> "Martin D" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> kan

> hejsa der sidder næsten altid... tre bolte/møtrækker
søren

Fra : N/A

Dato : 26-09-06 10:02

Fra : Martin D

Dato : 26-09-06 10:02

"Cool Cat" <k.c.multi snabela tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg husker rigtig så sider der en lille vinkel i samme ende som +
> kablet monteret med 1 bolt på starteren og 1 i blokken. håber det
hjælper

Yes det var det jeg pillede af først. Grunden til at den kunne rokkes i var
at den kun sad med en bolt hvor der er huller til 3! Doh - tror da helvede
den lød mærkelig at starte.

Nå men jeg må låne en tur i en bil til en hugger efter en anden og et par
bolte mere, og se om jeg kan få kæmpet den på.

Fra : Hehe

Dato : 26-09-06 16:09

du risikerer jo at få en starter der ikke er ret mange kilometer i, når du
kører til en hugger. Den kan jo sådan set være på nippet til at stå af..
Er det for stor en mudfuld at købe fx. en ombytter?

> Nå men jeg må låne en tur i en bil til en hugger efter en anden og et par
> bolte mere, og se om jeg kan få kæmpet den på.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin D

Dato : 26-09-06 16:27

Ja får jeg har kun 1 år til syn´og så skal den skrottes....