Trailer
Fra : henrik Hansen

Dato : 24-09-06 13:33

Hej
Jeg er kommet til en gammel trailer..en lille fiks ting..som osse kan
bruges efter havetraktoren...
Jeg vil gerne "bygge om " på den...nyt lad i "trailerplade..nyt el osv osv..
Men jeg har ikke papierne på traileren..
Hvordan bærer jeg mig ad med omregistreringen??
Skal den synes??
Hvis den skal synes ku jeg vel lissågodt bygge den om INDEN syn..eller hur??

Den har 8" hjul ...ku man umiddelbart skifte ud til 13" på den gamle aksel??

MVH

Fra : Anders Majland

Dato : 24-09-06 13:44

> Hvordan bærer jeg mig ad med omregistreringen??

Henvender dig på motorkontoret med stelnummer og evt også nummeret fra
nummerpladen. Så kan du mod et lille gebyr udstede nye papirer til den
registreret ejer.

/A

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-09-06 16:52

Anders Majland wrote:

> Henvender dig på motorkontoret med stelnummer og evt også nummeret fra
> nummerpladen. Så kan du mod et lille gebyr udstede nye papirer til den
> registreret ejer.

Skal den ikke synes i stil med de gamle synsregler fra biler ...
- over 10 år gammel og syn for mere end et år siden eller
- mellem 5 og 10 år og syn mere end for 2 år siden ...

Det skal campingvogne da ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Anders Majland

Dato : 24-09-06 16:54

> Skal den ikke synes i stil med de gamle synsregler fra biler ...
> - over 10 år gammel og syn for mere end et år siden eller
> - mellem 5 og 10 år og syn mere end for 2 år siden ...
>
> Det skal campingvogne da ;)

Først skal han jo skaffe papirer - og de kan sendes til den registrede ejer.

Men afair er det kun trailere/campingvogne med bremser der skal synes efter
de regler du nævner.

Fra : Leonard

Dato : 24-09-06 20:03

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote:

>Men afair er det kun trailere/campingvogne med bremser der skal synes efter
>de regler du nævner.

Ved et salg skal trailere synes som beskrevet uanset bremser eller ej.

--
Leonard

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-09-06 21:19

Leonard wrote:

> Ved et salg skal trailere synes som beskrevet uanset bremser eller ej.

Anders, du er nu et hoved kortere.

Altså på niveau med os andre dødelige :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Anders Majland

Dato : 24-09-06 21:24

> Anders, du er nu et hoved kortere.
> Altså på niveau med os andre dødelige :)

hehe - sku godt jeg fik hevet standard disclaimeren med (afair) - kan jo
ikke huske det hele og noget af det huske jeg helt galt

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk