Kopinøgler
Fra : Andy Dufresne

Dato : 24-09-06 09:41

De der nøgler, der i følge forsikringsselskaberne ikke kan laves. Kan de
laves med fjernbetjening?

Sagen er den, at jeg gerne vil have en ekstra nøgle til min bil, MED
fjernbetjening. Og om det er en kopi eller en original er mig sådanst
ligegyldigt. Og en original med fjernbetjening koster 1500

Hvor kan man evt. få dem lavet?

Mvh
Andy

Fra : Pallejc

Dato : 24-09-06 12:50

"Andy Dufresne" <adny-dufresne@indbakke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjernbetjening. Og om det er en kopi eller en original er mig sådanst
> ligegyldigt. Og en original med fjernbetjening koster 1500

Hej Andy

Det kommer an på hvilken bil det drejer sig om, men prøv hos en større
låsesmedebutik
de har som regel de nøgleemner der skal bruges eller ved hvor de kan
skaffes.

Hvor i landet bor du?

--
Hilsen Palle

Fra : Andy Dufresne

Dato : 27-09-06 11:00

Jeg bor i det midtjyske - i nærheden af Herning. Nogle forslag?

Fra : Pallejc

Dato : 27-09-06 15:24

"Andy Dufresne" <andy_dufresne@indbakke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bor i det midtjyske - i nærheden af Herning. Nogle forslag?
>
> "Pallejc" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse

Ja, det har jeg, prøv:

Herning Låseservice ApS
Taksvej 9