Fedeste 4*4 til under 200 kilo ?
Fra : Kenneth

Dato : 23-09-06 16:38

Jeg skal bruge en bil på gule plader og tænkte på en 4 hjuls trækker ala
Jeep Grand Cherokee..
Må gerne være brugt dog ikke fra før 2000

Nogen der har gode erfaringer med subj. ?

Eller har i erfaring med andre der er gode ?

Kenneth

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-06 17:48

Kenneth wrote:
> Jeg skal bruge en bil på gule plader og tænkte på en 4 hjuls trækker
> ala Jeep Grand Cherokee..
> Må gerne være brugt dog ikke fra før 2000
>
> Nogen der har gode erfaringer med subj. ?

Jeg har en sådan af modelperioen 1999 => 2005.
Den har kørt 255.000 km (motor dog. 5.000 km) og triller perfekt...
Det er en fed slæde..

Min er dog en 4,0 R6 og jeg ville hellere have en 4,7 V8, men min var så
meget billigere end alle andre, da jeg købte den, at det blev den...

> Eller har i erfaring med andre der er gode ?

Kommer an på, hvad du skal bruge den til.

Jeg har både haft/kørt Pajero og Patrol. Jeep'en er sjovere og mere
behagelig i hverdagen...

Fra : Kenneth

Dato : 24-09-06 08:06

skal bruge den til at sløbe en del maling i hverdagen, óg nogen gange en
trailer med stillads...

Hvorfor ahr din Jeep fået ny motor,kan de ikke holde ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-09-06 10:08

Kenneth wrote:
> skal bruge den til at sløbe en del maling i hverdagen, óg nogen gange
> en trailer med stillads...

OK

> Hvorfor ahr din Jeep fået ny motor,kan de ikke holde ?

Jo. Det er ikke mig, der har fået den skiftet og jeg kan ikke huske om den
blev skiftet fordi tandremmen knækkede eller de brændte den varm på de tyske
motorveje...

Fra : Kenneth

Dato : 24-09-06 11:03

Tager motoren skade af knækket tandrem ?
Jeg mener alle us biler er af den type at de ikke må ødelægge motoren hvis
det sker ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-09-06 11:30

Kenneth wrote:
> Tager motoren skade af knækket tandrem ?
> Jeg mener alle us biler er af den type at de ikke må ødelægge motoren
> hvis det sker ?

Som skrevet, så havde jeg ikke bilen, da det skete...
Skaden var i hvert fald ikke bilens, men manglende service/opmærksom fra
ejeren/køren.

Motoren i dag er helt perfekt og modsat andre, så synes jeg den er fed med
terrænhjul og Ø80 mm frontbøjle og trin...
www.grand-cherokee.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-09-06 11:28

Kenneth wrote:
> [...]
> Må gerne være brugt dog ikke fra før 2000
>
> Nogen der har gode erfaringer med subj. ?
>
> Eller har i erfaring med andre der er gode ?

Hvis benzinforbrug er, stort set, uden betydning, så er der en meget
flot Dodge Ram pick up truck til 125.000 incl moms i Randers.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk