Beskytte fodpanelerne ?
Fra : H.S.

Dato : 21-09-06 08:59

Jeg har lige fjernet de alupaneler jeg havde sat i bilen, som skulle
beskytte fodpanelerne imod spark, og dertilhørende lakskader. - Jeg
synes de samlede en frygtelig masse skidt, og sad ikke særlig godt
fast.

Men hvad kan man ellers gøre for at beskytte fodpanelerne imod spark
o.lign ? Kan man give det en masse lak, eller findes der andre
produkter som kan bruges ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-09-06 09:36

H.S. skrev:

> Men hvad kan man ellers gøre for at beskytte fodpanelerne imod spark
> o.lign ? Kan man give det en masse lak, eller findes der andre
> produkter som kan bruges ?

Har thansen ikke noget man kan klistre på?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Anders Majland

Dato : 21-09-06 10:50

> Har thansen ikke noget man kan klistre på?

En klar folie er en måde - der er småfirmaer der sælger sådan noget
skåret på mail til en masse bilmærker. Se f.eks på ebay.de
Lackschutzfolie

Fra : SFJ

Dato : 21-09-06 11:47

> En klar folie er en måde - der er småfirmaer der sælger sådan noget
> Lackschutzfolie

Det kan du sikkert også få ved dit lokale skiltefirma. 3M laver en
stenslagsfolie som er helt transparent.

MVH Søren

Fra : Anders Majland

Dato : 21-09-06 16:14

> Det kan du sikkert også få ved dit lokale skiltefirma. 3M laver en
> stenslagsfolie som er helt transparent.

Det er bare svært for et dansk firma at konkurere på pris med et tysk
"skuffefirma" Men har danske skiltemagere skabelonerne er det jo klart
nemmest - ikke mindst hvis man får brug for at reklamere ....

Fra : H.S.

Dato : 21-09-06 12:16

SFJ wrote:

> Det kan du sikkert også få ved dit lokale skiltefirma. 3M laver en
> stenslagsfolie som er helt transparent.

Er det noget der kan anbefales ? Hvad bruger i andre, hvis noget ?

Fra : Møller

Dato : 21-09-06 13:11

"H.S." <henrik@aficionado.dk> wrote in message
[...]

Hvad er "fodpaneler" ? og hvor sidder de i bilen.

Møller

Fra : Christopher Stein

Dato : 21-09-06 13:27

Møller skrev:
> [...]
> fast.
>

> Hvad er "fodpaneler" ? og hvor sidder de i bilen.

de der tingester under dørene der normalt bliver omtalt som paneler og
som der altid ruster..

Fra : C boy

Dato : 21-09-06 20:02

"Christopher Stein" <cstein@softhome.net> wrote in message

> de der tingester under dørene der normalt bliver omtalt som paneler og som
> der altid ruster..

ja de ruster på undersiden...sjovt nok kommer man den der beskyttelse på
oversiden hvor det er ligemeget..

Fra : H.S.

Dato : 22-09-06 14:35

C boy wrote:
> ja de ruster på undersiden...sjovt nok kommer man den der beskyttelse på
> oversiden hvor det er ligemeget..

Det var nu ikke mod rust de skulle beskyttes, men mod uheld hvor
børnene kommer til at sparke på panelet, på vej ind i bilen..