Picasso til hvide plader eller 3 sæder for~
Fra : BS

Dato : 19-09-06 18:51

Hejsa

Jeg er glad for min Picasso men den er snart for lille grundet familie
forøgelse !

Så er der nogle der ved hvor jeg kan finde ud af følgende(måske nogle kender
svaret) :

- Hvad koster det at få hvide plader på den(og så kan jeg nok finde nogle
sæder hos en hugger) ?
- Kan man få 3 sæder foran, evt blot et lille barnesæde i midten ?

Takker !

Fra : Wosie1611

Dato : 22-09-06 08:20

honda frv har personbils komfort med tre sæder...