Prøvekørt: Chrysler crossfire mm
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-09-06 13:34

Som nogen måske kan huske er jeg lidt på udkig efter en sjov lille
coupe på mindst 200HK og til omkring 25.000 spanske Euros.

Så fik jeg prøvet en Crossfire, TT og 350Z (nogen der kan gætte
hvilken jeg syntes bedst om uden at læse færdigt?)

Crossfire'en skuffede fælt

Det allerførste der spinger i øjnene er at de har brugt rattet fra en
færge istedet for et lille lækkert sports rat. Instrumentbrættet
føles også som om det er lavet med noget billigt sprøjtelak.

Værst var det dog at styrringen virkede upræcis og sløv

Audien var der noget mere spræl over. Det var en QUATTRO med 225HK.
Men hvad sker der lige for Audis støddæmpere? De var så hårde at
man kunne mærke årstallet på en mønt hvis man kører over den. Det
er muligt det er et sporty afdæmpning, men det var jo dirrekte
ubehageligt.

Vinderen blev 350Z. Den er helt vild den bil. 280HK 3,5 liters motor
der lyder for fedt når den or noget benzin at sluge. Den er meget
sjovere end audien at køre (og så ser man dem jo heller ikke i
hobetal). Jeg tror jeg vil prøve at spare lidt op og så se om det
ikke kan blive til sådan en 350Z engang. Gad vide hvad forsikringen
siger til 280HK, mand, 28 år, 3 år med kørekort - det må da blive
billigt.

Nogen kommentarer til 350z eren?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Bjarne Haug

Dato : 19-09-06 13:38

Nogen kommentarer til 350z eren?

Jeps, den er da ubestridt også den sejeste udseende af de biler du nævner
der, jeg har lige været en tur i USA og der kører en del af 350z'eren
derovre og damn, den er altså lækker, den ville jeg helt klart vælge, men
selvfølgelig skulle det da komme an på en prøvetur...

vh
Bjarne
BMW 325i E36

Fra : spamsen

Dato : 19-09-06 19:41

"Lars Hoffmann" wrote in message
klip
> Nogen kommentarer til 350z eren?
ja!
http://videos.streetfire.net/search/veyron/0/11aebf71-428b-48a1-80c3-983d004b50e2.htm

ser ikke ud som om den er såå hurtig igen? :)

> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Vh.
Flemming

Fra : N/A

Dato : 19-09-06 20:24

Fra : spamsen

Dato : 19-09-06 20:24

"Morten Lorenzen" wrote in
message news:45103b97$0$12635$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> "spamsen" <breznewXX@XXhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad sker der lige for de dér baglygter?
Tror det er frekvensen - dioder/led's - dvcam - (lysfaldet gennem ruden) -
encoding af selve klippet

men tjept går det da, (faktisk også for den 350z) noget med sådan en veyron
trådsalt er oppe på 210+ på de 10sek..

> -M
> '06 BMW 325Ci E92
> '86 Ford Sierra RS Cosworth

vh.
Flemming

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-09-06 07:41

spamsen wrote:

> http://videos.streetfire.net/search/veyron/0/11aebf71-428b-48a1-80c3-983d004b50e2.htm
>
> ser ikke ud som om den er såå hurtig igen? :)

Hehe, nej der kunne den sgu ikke følge med