Billig forsikring til 22årig med 3års erfa~
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 18-09-06 18:19

Hvilke selskaber skal jeg tage kontakt til, for at få en forsikring der er
til at betale?

Jeg er 22 år, og har haft egen mc i 3 år.
Bilen der skal forsikres er en Golf II TD fra 89.

Den billigste jeg har fundet er Runa / Bauta - men da jeg læser til
Maskinmester, kan jeg ikke bruge dem til ret meget.

Har i nogle forslag ?

Mvh Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 18-09-06 18:26

> Den billigste jeg har fundet er Runa / Bauta - men da jeg læser til
> Maskinmester, kan jeg ikke bruge dem til ret meget.
Hvor billig er billig?

Ellers tag et Respekt For Fart kursus, og få rabat hos alka:
www.respekt.dk

Lige meget hvilken bil, så ligger selvrisikoen altid på 1000kr., og selve
premien er næsten altid billigere end andre selskaber.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-09-06 19:25

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den billigste jeg har fundet er Runa / Bauta - men da jeg læser til
> Maskinmester, kan jeg ikke bruge dem til ret meget.

Et ½ års medlemsskab hos FDM, gi´r dig adgang til www.fdmforsikring.dk ...
Jeg går selv og venter. :)

- Martin

Fra : Stoffer

Dato : 18-09-06 20:28

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> wrote in message
> "Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Et ½ års medlemsskab hos FDM, gi´r dig adgang til www.fdmforsikring.dk ...
> Jeg går selv og venter. :)

Det må da kunne gøres billigere.
Tastede lige mine info ind.
1 år skadesfri, 26 år, xsara 2.0 = 14000 og 13000 i selvrisiko.

Gennem min fagforening giver jeg 8000 og har 2500 i selvrisiko.

Fra : Rene LArsen

Dato : 19-09-06 15:15

> Tastede lige mine info ind.
> 1 år skadesfri, 26 år, xsara 2.0 = 14000 og 13000 i selvrisiko.

Skaden trækker ned... rigtigt meget.

> Gennem min fagforening giver jeg 8000 og har 2500 i selvrisiko.

Fdm forsikring elitebillist giver jeg for ANSVAR og KASKO

4000 kr helårlig og 2000 kr i selvrisiko

Mvh

René

Fra : Stoffer

Dato : 20-09-06 21:49

"Rene LArsen" <ed_sykes@hotmail.com> wrote in message

> Skaden trækker ned... rigtigt meget.

Nja, startede forfra (igen). Har ikke haft noget forsikret i 4-5 år.

> Fdm forsikring elitebillist giver jeg for ANSVAR og KASKO
>
> 4000 kr helårlig og 2000 kr i selvrisiko

Når jeg bliver elite engang, kommer det nok til at koste ca 10% mere.
Men så må jeg også hellere kigge mig om efter noget billigere. -lige nu
finder jeg bare ikke noget billigere :/

Fra : Rene LArsen

Dato : 20-09-06 21:58

> [...]
>
> Når jeg bliver elite engang, kommer det nok til at koste ca 10% mere.
> Men så må jeg også hellere kigge mig om efter noget billigere. -lige nu

ok, jeg er 28 år nu regner med at min forsikring til januar på bilen kommer
til at koste omkring 3700 kr FDM sætter jo prisen ned i forhold til det
tidligere selskab jeg var hos. ALM Brand - de Brænder helt efter at hæve og
hæve prisen , det blev jeg træt af og skiftede....

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 18-09-06 20:54

Skriv til mig. Hvis du ingen skader har haft, kan jeg give dig et par år
oveni hatten.

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Dak

Dato : 18-09-06 22:51

> Skriv til mig. Hvis du ingen skader har haft, kan jeg give dig et par år
> oveni hatten.

Hvor var du da jeg skiftede her til vinter? var i samme situation men
var bare 25år. Jeg kunne kun med nød og næppe få et selskab(fair) til at
konvertere mine mc til bil...

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 19-09-06 06:42

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> Skriv til mig. Hvis du ingen skader har haft, kan jeg give dig et par år
> [...]

Hej Jasper

Er du sikker på, at din mail virker?
Jeg får en mail tilbage fra "Jon" som har domænet ?

Kan du evt. prøve at skrive til t-buus AT stofanet.dk

På forhånd tak

Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-09-06 07:06

Thomas B. Andersen wrote:

> Har i nogle forslag ?

Bliv kæreste og flyt sammen med en lærerstudine, hun har adgang til LB
(=Runa, Bauta)

Desværre bliver udgiften ikke mindre, men der kan være andre fordele i
ordningen

--
vh
Torben

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-09-06 09:16

Den Tue, 19 Sep 2006 08:05:40 +0200 sendte Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Bliv kæreste og flyt sammen med en lærerstudine, hun har adgang til LB
>(=Runa, Bauta)

Men skynd dig at skille dig af med hende, inden hun tillægger sig
håndtaske og radikale synspunkter...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Jens F

Dato : 19-09-06 10:02

Hr. Jensen wrote:
> Den Tue, 19 Sep 2006 08:05:40 +0200 sendte Torben Scheel
> <torben_scheel@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> Men skynd dig at skille dig af med hende, inden hun tillægger sig
> håndtaske og radikale synspunkter...

Så smutter forsikringen sq da også

Bortset fra det er det ikke så slemt - jeg har da levet fint med min i
over 30 år - uden at blive ramt af håndtasken
--

Jens F

Fra : Stefan

Dato : 19-09-06 18:06

> Jeg er 22 år, og har haft egen mc i 3 år.
> Bilen der skal forsikres er en Golf II TD fra 89.

Privat sikring 4200,- selvrisiko mener jeg er 3k

Stef

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-09-06 23:12

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> writes:

> Hvilke selskaber skal jeg tage kontakt til, for at få en forsikring
> der er til at betale?
>
> Jeg er 22 år, og har haft egen mc i 3 år.

Hej Thomas, jeg kommer til at stå i en lignende situation om et lille
års tid når jeg er færdig med studierne, bare med 7 års
mc-anciennitet. Det er jo ikke alle selskaber der godtager
mc-anciennitet, så når du finder nogen der gør må du gerne give et
vink (evt. i DFM). Jeg kan oplyse at GF-Forsikring i Herning ikke
godtager mc-anciennitet, ihvertfald ikke hejren jeg snakkede med.
--
mvh Jes Vestervang