Navigation til Bora
Fra : Kenneth

Dato : 18-09-06 14:59

Hej

Jeg er på udkik efter et originalt navigationsanlæg til Bora, og har
fundet et der hedder MFD 2. Men jeg er ikke sikker på at det passer
ind...

Nogen der ved noget om det??

Bora'en er fra 2001

Kenneth

Fra : Tom

Dato : 18-09-06 16:30

Spørg evt. i forummet på www.vagcars.dk de ved alt om VW-biler.

Thomas

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-09-06 10:21

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-09-06 10:22

Kenneth skrev:

> [...]
>
> Jeg er på udkik efter et originalt navigationsanlæg til Bora, og har
> fundet et der hedder MFD 2. Men jeg er ikke sikker på at det passer

Kender du www.vwfanatic.dk ? - der finder du et tilsvarende projekt.

/Jakob

Fra : Morten Petersen

Dato : 21-09-06 13:39

> Jeg er på udkik efter et originalt navigationsanlæg til Bora, og har
> fundet et der hedder MFD 2. Men jeg er ikke sikker på at det passer
> [...]

Ganske brugbar side, kanon med link til den slags..

Mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-06 22:48

"Kenneth" <jensen_kennethr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

MFD2 passer ikke! Du skal bruge et RNS MFD uden et 2 tal!!

Sørg for, at det er minimum en C version da den bruger DX kort!

/Morten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-09-06 04:56

Petersen wrote:

> MFD2 passer ikke! Du skal bruge et RNS MFD uden et 2 tal!!

Hvorfor gør det så ikke det ??

Jeg vil mene at et navigationsanlæg er et navigationsanlæg. Når det har fået
antenneforbindelse, plus og minus m.m. de rigtige steder, så virker det i
enhver bil.

Noget andet er så at MFD2 forekommer mig langsomt i forhold til dagens
standard - ja, selv i forhold til min 3 år gamle Garmin 2610.

Men med MFD2 har man jo så en indbygget navigator, og det ses på med andre
øjne af forsikringsselskaberne (mig bekendt) i tilfælde af tyveri.

Det kan godt være at man selv lige skal trække nogle ledninger i stedet for
at forbinde til bestående stik, men det er vel ikke det store problem

--
Per, Esbjerg
der lige har monteret en Mfa i sin G3 med det ledningsarbejde det nu