Hvilken bil?
Fra : rusty.kjaer@gmail.co~

Dato : 18-09-06 08:55

Jeg skal bruge en bil, som er billig...
Anskaffelse, forsikring, reservedele, drift...
Har I nogen gode forslag?

Fra : JSM

Dato : 18-09-06 11:10

<rusty.kjaer@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge en bil, som er billig...
> Anskaffelse, forsikring, reservedele, drift...
> Har I nogen gode forslag?

Hvor mange kilometer om året ? Hvor mange personer og hvor meget bagage skal
den kunne tage ? Kan du selv lave service ? Er det til småture eller lange
ture ? Hvad er dine økonomiske rammer - 100.000 for en bil kan jo godt være
billigt, men det hjælper ikke hvis du kun har 30.000 at købe for. Skriv lidt
mere udførligt om dine ønsker, behov og rammer, så er jeg sikker på at du
får svar.

mvh
Jesper

Fra : Kent Glerup

Dato : 18-09-06 11:50

On 18 Sep 2006 00:54:43 -0700, rusty.kjaer@gmail.com wrote:

>Jeg skal bruge en bil, som er billig...

Skoda Felicia

>Anskaffelse

Skoda Felicia

> forsikring

Skoda Felicia

> reservedele

Skoda Felicia

>drift...

Skoda Felicia

>Har I nogen gode forslag?

Tjahh.. Skoda Felicia.. Men du kommer til at kede dig, det er _ikke_
en spændende bil!

/Kent Glerup