Defekt lås i golf2 hvordan får jeg døren o~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 16-09-06 18:08

Hej

Låsemekanismen i min venstre bagdør har i længere tid været lettere defekt
og nu
skulle den skiftes. Det viser sig dog at den nu er gået helt i baglås og jeg
kan
fulenme ikke få døren op.
Jeg kan godt få de 2 dimser der skal åbne døre til at gå hhv. frem og ned
men
jeg kan ikke få palen til at give slip, nu står jeg med et udvendigt håndtag
der
er i 7 dele og en afreven inderbeklædning der nok skal limes på og stadigt
uden
åben dør.

Nogle gode forslag?

Stef

Fra : Christopher Stein

Dato : 18-09-06 08:25

Stefan Jacobsen skrev:
> [...]
> der
> er i 7 dele og en afreven inderbeklædning der nok skal limes på og stadigt

wd40.. masser af det.. den har sikekrt bare sat sig.. :)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 18-09-06 13:53

> wd40.. masser af det.. den har sikekrt bare sat sig.. :)

Det endte med 2 mand, et koben og lidt godt gammeldaws vold.... så nu er
låsen skiftet og hullerne midlertidigt tapet til hvor det udvendige håndtag
engang var

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-06 08:28

> Nogle gode forslag?

skruetrækker + en tang til at vride den rundt?

Mvh
Morten

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 18-09-06 13:54

> skruetrækker + en tang til at vride den rundt?

Der er ikke lås i bagdørene, det var en skrivefejl, problemet var at
fjerderen til griberen er defekt, hvorfor det ikke var muligt at at få den
til at slippe.

Stef