Grå mayonnaise vælter ud af luft_ind_sugni~
Fra : Andreas Jensen

Dato : 16-09-06 17:21

på badelaugets Honda WB10 vandpumpe.

Hvad er der galt ?

Der er lagt billeder i dk.fritid.motor

M.v.h.
Andreas Jensen

PS Jeg véd godt, at dette ikke er en bilmotor, men forsøger alligevel her os
autofolket......

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 16-09-06 17:55

On Sat, 16 Sep 2006 18:20:31 +0200, "Andreas Jensen"
<Fjernes_ccc2500@vip.cybercity.dk> wrote:

>på badelaugets Honda WB10 vandpumpe.
>
>Hvad er der galt ?
Kondensvand i motorolien ?
Motoren er/bliver aldrig varm i længere tid således at vandet kan
koges/ventileres ud/væk.

/Hans

Fra : claus b. p.

Dato : 16-09-06 23:59

"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote in message

> Kondensvand i motorolien ?
> Motoren er/bliver aldrig varm i længere tid således at vandet kan
> koges/ventileres ud/væk.

Ville også være mit første bud, men da det er en vandpumpe, vil det også
kunne ske fx. hvis en pakning er utæt, så der kommer vand ind til
motorolien.

/Claus

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-09-06 07:25

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ville også være mit første bud, men da det er en vandpumpe, vil det også
> kunne ske fx. hvis en pakning er utæt, så der kommer vand ind til
> motorolien.

Nu er det svært at vurdere mængden, men jeg syntes det er for voldsom til
"kun" kondens. Tror der er gået en pakning, evt. topakning. Er der forbrug
af kølevæske ?.