Hvad er der galt med MB CLK serien?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 14-09-06 21:36

Hej.

Konen hyler op om ny bil, og jeg sidder og kigger på MB CLK´ere. Men hvordan
kan det være at de er så billige? Man kan vel sagtens mase et par mindre
børn ind på bagsædet?

Jeg har kig på bla. denne her:

http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=556301565&page=1

og denne her, som dog er uden afgift... ved ikke lige om jeg kan overskue
beregningen.

http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=697200390&page=1

eller måske denne her 230´er.

http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=261900804&page=1

Jeg synes da bestemt at det er pæne biler, uden de mange km. Men måske er
der alligevel ugler i mosen ?

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : claus b. p.

Dato : 15-09-06 20:09

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Konen hyler op om ny bil, og jeg sidder og kigger på MB CLK´ere. Men
> hvordan kan det være at de er så billige? Man kan vel sagtens mase et par

Hvis du ser på den angivne nypris i 1998, 611.000kr, så har værditabet været
56%. Det er ikke meget for en 8 år gammel bil. De fleste biler taber 50% på
4-5 år. Så det er nok ikke helt galt. Og det er nok ikke en model der er så
meget liebhaveri i, så det kan trække prisen meget mere op.
Tror ikke det er så dårlig en model, største problem er nok loftshøjden over
bagsædet.

> og denne her, som dog er uden afgift... ved ikke lige om jeg kan overskue
> beregningen.

Du skal tage forhandlernes gennemsnitlige udsalgspris, og så cirka gange med
0,66. Men der findes eksempler på skat's hjemmeside.

/Claus

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 16-09-06 13:07

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> wrote in message
> Du skal tage forhandlernes gennemsnitlige udsalgspris, og så cirka gange
> med 0,66. Men der findes eksempler på skat's hjemmeside.

Hvordan ganger man med ca 0,66 :)

Mvh
Jacob

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 16-09-06 13:10

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> writes:

> "claus b. p." <cbp33@hotmail.com> wrote in message
>
> Hvordan ganger man med ca 0,66 :)

Man tager cirka to tredjedele...

Fra : Jens

Dato : 16-09-06 21:11

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=261900804&page=1
>
> Jeg synes da bestemt at det er pæne biler, uden de mange km. Men måske er

Nu ved jeg ikke meget om mercedes, men hvis de er lige så gode til at ruste
som Eklassen W210 i de årgange, så er der nok alt mulig grund til at være på
vagt.
MVH
jens