Vinyl make-up alternativer
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-06 20:46

Jeg har leget lidt med et billigt alternativ til Armor All
vinylopfrisker.

Sort skosværte duer ikke. Blir' mat og afventer oppolering.
Nøjagtis som ved skopudsning.
Både sort + hvid gennemsigtig duer ikke.

Alm. jomfru olivenolie er genialt.
Lidt fedtet at smøre på, men effekten
er ganske effektfuld. Står pænt blank her
3 dage efter, men vejret har også været kanon godt.
Er sikker på, fluerne ikke binder på kofangeren mere..

Nu må vi se efter en regnbyge.
Imellemtiden kan du jo fortælle, hvis
du kender andre trix.

Fra : Basil

Dato : 14-09-06 20:57

Olsen sendte dette med sin computer:
> [...]
> 3 dage efter, men vejret har også været kanon godt.
> Er sikker på, fluerne ikke binder på kofangeren mere..

Jeg brugte samme olie på en "rød" bil jeg havde, som nok mere var hvid
end rød.
Det hev virkelig den røde farve frem i lakken, men holdt kun i et par
dage.
Kai

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-09-06 09:30

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> [...]

Du kan bruge alt madolie. Har afprøvet, efter at have hørt man vaskede
tryk-valser i m.olie istedet for terpentin.

> Det hev virkelig den røde farve frem i lakken, men holdt kun i et par
> dage.
> Kai

Det er humlen, det holder ikke længe, nogle vaske, ud i solen, så er vi ved
scratch :(. Biltema har et produkt som ind til nu virker OK.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-06 21:16

> Det er humlen, det holder ikke længe, nogle vaske, ud i solen, så er vi
> ved scratch :(. Biltema har et produkt som ind til nu virker OK.

Hvad har en rød lak at gøre med sort og lidt mat plastic ?