Billig bil på Fyn ?
Fra : pkc

Dato : 14-09-06 17:40

Datteren får snart kørekort.

Så vi søger noget til 15000 der skal kunne bremse og starte, og synet
indenfor de seneste 6 mdr.

Er der nogen der kender én der har sådan noget til salg ? Helst i Fyns
området.

Polo - Suzuki - Micra - Peugeot

Mail mig på pkc snabel A scanboat punktum com
Per Krabbe
www.scanboat.com
www.sailorslink.com
www.boatbase.com - coming soon..............

Fra : Basil

Dato : 14-09-06 17:42

pkc:
> [...]
> området.
>
> Polo - Suzuki - Micra - Peugeot
>
> Mail mig på pkc snabel A scanboat punktum com

Jeg sælger gerne en skumbanan, den skal dog hentes i Herlev.
Kai

Fra : pkc

Dato : 14-09-06 18:25

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Jeg sælger gerne en skumbanan, den skal dog hentes i Herlev.
> Kai

Søg hjælp ved kommunen - de har noget de kalder en "besøgsven" der gerne
hjælper hvis du mangler nogen at snakke med.

Læs mit indlæg før du begynder at bruge båndbredde.

per

Fra : Lars O.

Dato : 14-09-06 18:46

On Thu, 14 Sep 2006 19:24:55 +0200, pkc wrote:

> Søg hjælp ved kommunen - de har noget de kalder en "besøgsven" der gerne
> hjælper hvis du mangler nogen at snakke med.
>
> Læs mit indlæg før du begynder at bruge båndbredde.
>
> per

Det er nok bare hans forkvaklede måde at fortælle, at du nok har større
chance for svar i dk.marked.privat.bil

/Lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-09-06 19:02

Lars O. skrev:

> Det er nok bare hans forkvaklede måde at fortælle, at du nok har
> større chance for svar i dk.marked.privat.bil

Been there - done that!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : pkc

Dato : 14-09-06 19:07

"Lars O." <> skrev i en meddelelse

> Det er nok bare hans forkvaklede måde at fortælle, at du nok har større
> chance for svar i dk.marked.privat.bil
> /Lars

Muligt, men der kan man se hvad adsl flatrate kan medføre - den slags indlæg
var vi foruden den gang de fleste sad med et 19.2 modem på en analog tlf.
linie.

Jeg har postet et "købes" i anden gruppe - imidlertid ser den ud til at være
domineret af automatiske indlæg fra en webside med brugte biler. Så jeg
fandt at læserskaren måske var størrer i denne gruppe.

Vi ser hvad der sker.

Tak for din kommentar.

mvh
scanboat.com / Per Krabbe

Fra : preben nielsen

Dato : 17-09-06 08:55

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> til at være domineret af automatiske indlæg fra en webside med
> brugte biler. Så jeg fandt at læserskaren måske var størrer i

Om læserskaren her er større hér berettiger dig stadig ikke til at
bruge gruppen til andet end den er berettiget til.

Men prøv bilbasen, dba.dk eller lignende....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Brian

Dato : 14-09-06 19:02

> [...]
> hjælper hvis du mangler nogen at snakke med.
>
> Læs mit indlæg før du begynder at bruge båndbredde.

Og man kunne så passende svare, at du burde læse lidt på www.usenet.dk før
du begynder at bruge båndbredde...

Fra : pkc

Dato : 14-09-06 19:51

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Og man kunne så passende svare, at du burde læse lidt på www.usenet.dk før
> du begynder at bruge båndbredde...

Jeg mener ikke mit indlæg har strider mod noget usenet - kast du dig over et
andet indlæg.

Per

Fra : John Sahl

Dato : 14-09-06 20:58

pkc wrote:
> Jeg mener ikke mit indlæg har strider mod noget usenet - kast du dig
> over et andet indlæg.

Det er meget muligt at du ikke mener det, men det gør den altså. Køb og
salgsannoncer er ikke tilladt udenfor markedsgrupperne!

--
John Sahl

Fra : pkc

Dato : 14-09-06 21:12

> pkc wrote:
> Det er meget muligt at du ikke mener det, men det gør den altså. Køb og
> salgsannoncer er ikke tilladt udenfor markedsgrupperne!
> John Sahl

Jeg kan ikke se at det en køb eller salgsannonce -

Indlægget hedder "Billig bil på Fyn ?" hvor jeg spørger om - der er nogen
der kender én...... etc. -

per

Fra : Lars O.

Dato : 14-09-06 21:39

On Thu, 14 Sep 2006 22:11:41 +0200, pkc wrote:

> [...]
>
> Jeg kan ikke se at det en køb eller salgsannonce -
>
> Indlægget hedder "Billig bil på Fyn ?" hvor jeg spørger om - der er nogen

Hmm...

"Så vi søger noget til 15000..."
og
"Er der nogen der kender én der har sådan noget til salg ?"

I min verden er det altså en købsannonce.

/Lars

Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-09-06 21:49

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev :

>Jeg kan ikke se at det en køb eller salgsannonce -

Du er da vist hinsides pædagogisk rækkevidde ?
--
Jan_stevns

Fra : preben nielsen

Dato : 17-09-06 09:18

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke se at det en køb eller salgsannonce -
>
> Indlægget hedder "Billig bil på Fyn ?" hvor jeg spørger om - der
> er nogen der kender én...... etc. -

Ja, jeg kender faktisk én som har en til salg lige udenfor Ringe !
Men eftersom det ikke er en købs-annonce, så er det jo ligegyldigt
hvem det er...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : pkc

Dato : 17-09-06 14:03

"preben nielsen" <> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja, jeg kender faktisk én som har en til salg lige udenfor Ringe ! Men
> eftersom det ikke er en købs-annonce, så er det jo ligegyldigt hvem det

Tak for dit indlæg - til lykke med dit bredbånd. Bemærk venligst at der
findes en gruppe hvor det er muligt at teste om ens NG server og ens
bredbånd fungerer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-09-06 15:00

> [...]

>Tak for dit indlæg - til lykke med dit bredbånd. Bemærk venligst at der
>findes en gruppe hvor det er muligt at teste om ens NG server og ens

Hvorfor brugte du så ikke den gruppe, istedet for at "støje" her ?

--
Jan_stevns