Deutscher Adressdienst GmbH - OBS.
Fra : BJ

Dato : 27-11-06 20:50

Deutscher Adressdienst GmbH.

Så er der en internethaj i farvandet igen.

De kalder sig DAD (Deutscher Adressdienst GmbH.) eller Dansk Internet
Register.

CVR/Momsnr.: DE813739877

De tager en "bagatel" af 958 euro om året fro deres "tjeneste".

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BT

Dato : 27-11-06 22:48

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Register.
>
> CVR/Momsnr.: DE813739877
>
> De tager en "bagatel" af 958 euro om året fro deres "tjeneste".

Jamen så mangler vi bare de snakker tysk. Så er jeg sikker på at jeg smider
røret på..

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 23:05

> Jamen så mangler vi bare de snakker tysk. Så er jeg sikker på at jeg
> smider røret på..

Tihi - Jeg har igennem længere tid "leget" med en som påstod de ringede fra
Madrid

Hun ville snakke med min chef eller den person i virksomheden, som havde med
konsolidering at gøre.

Det fik da lov til Nå men jeg stillede om til min chef

Det fremgik så at hun ville sælge optioner/aktier, doh. Jeg æh min chef
havde lige købt for 20000 euro hos en anden broker. Så troede jeg faktisk
jeg slap for hende igen og lagde på

Men næ - hun ville stadig gerne sælge, så hun ringede igen en anden dag.
Tja'eh der var han altså desværre ude at rejse og jeg sagde pænt farvel
og lagde på igen.

Dage senere ringede hun igen. Desværre min chef var ikke i firmaet mere, da
havde lavet mærkelige ting for firmaets penge, bl.a. havde han købt aktier
over telefonen hos et firma i Spanien - det var jo at hvad jeg kendte til.

Så nu venter jeg bare på at hun ringer for at sælge min nye chef aktier

Det er sk*de skægt at lege med sådanne.

Min inspiration til disse fine folk er hentet hos www.vibrugerikke.dk, som
har givet mig mange gode grin....

mvh
Karsten

Fra : S.Sørensen

Dato : 28-11-06 22:55

"Karsten Madsen" <km hos alsit i danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> kendte til.
>
> Så nu venter jeg bare på at hun ringer for at sælge min nye chef aktier

God historie, Karsten.
Det er godt med lidt inspiration hvis de ringer til mig.

Hilsen
Sørensen

Fra : BJ

Dato : 27-11-06 23:21

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jamen så mangler vi bare de snakker tysk. Så er jeg sikker på at jeg
> smider røret på..

De henvender sig i brevform og forsøger dermed at se meget "officielle" ud.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~