kamerasoftware
Fra : hans jørgen hvid

Dato : 23-01-01 22:59

Jeg har købt et Olympus Camedia her i gruppen, men sælgeren har aldrig
leveret kamerasoftwaren trods gentagne mails, er der nogen der kan
hjælpe eventuelt med en URL hvor det kan downloades.
hilsen hans jørgen hvid

Fra : Reynard Fox

Dato : 23-01-01 23:56

In article <1enpmaw.1vqelau1cu84u8N%hj.hvid@teliamail.dk>,
hj.hvid@teliamail.dk (hans jørgen hvid) wrote:

> [...]
> leveret kamerasoftwaren trods gentagne mails, er der nogen der kan
> hjælpe eventuelt med en URL hvor det kan downloades.

Prøv denne Url:
http://www.olympus-europa.com/photogra/digimg/service/faq/index.htm
-Der skulle være drivere til alle Olympus modeller.

Mvh
Reynard …:·

--
....more controversial than Oolon Coluphid's trilogy
of philosophical blockbusters: Where God Went Wrong,

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 23-01-01 23:58

On 23/01/01 22:58, in article 1enpmaw.1vqelau1cu84u8N%hj.hvid@teliamail.dk,
"hans jørgen hvid" <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> [...]
> leveret kamerasoftwaren trods gentagne mails, er der nogen der kan
> hjælpe eventuelt med en URL hvor det kan downloades.

- - - -

Hejsa.

Prøv denne side

http://www.olympusamerica.com/p.asp?s=12&fit=19&step1=16&step2=11&x=24&y=4