S: Riffelkikkerter 4 stk.
Fra : K. E.Jørgensen

Dato : 24-06-01 10:46

Man skal jo rydde op engang imellem, så derfor er der 4 kikkerter i
overskud.

1 stk. Bushnell Trophy 3-9x40 (ser ud som ny)
kr. 600,-

1 stk. BSA Deerhunter 3-9x50 med montager ( er ½ år gammel, købt i USA)
kr. 1100,-

1 stk. BSA Contender Target 3-12x50 med parallelaxe- justering og
modlysblænde ( er ½ år gammel, købt i USA)
kr. 1400,-

Nikko Stirling Gold Crown 4x32
kr. 300,-

Kan sælges samlet - gi' et bud!

v.h.

K.E. Jørgensen

Fra : The_Killer

Dato : 26-06-01 23:22

Hej K. E. Jørgensen.

Jeg er interreseret i din BSA Contender Target 3-12x50.

Er den solgt???

Thomas

K. E.Jørgensen <k.e.joergensen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h4d0h$fma$1@news.inet.tele.dk...