Nero back up problem
Fra : Hanne og Hans

Dato : 29-11-06 13:14

Jeg har bakket mine filer til en DVD hvor de er komprimeret.
Efter skift af bundkort ville jeg lægge dem tilbage!
Nero har bakket dem i et filsystem der hedder *nri
Men nu forlanger den *nbi
Er der nogen måde at løse det på?
Hans.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : "Spellwc

Dato : 29-11-06 17:37

Hanne og Hans skrev:
> [...]
> Er der nogen måde at løse det på?
> Hans.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1 spam-mails

Mine backup filer i forbindelse med Nero BackItUp hedder *nbi

--
Venlig hilsen

Leif Wassar
www.wassar.dk