Programmet SYSTEM ......
Fra : Mort1s1

Dato : 23-11-06 17:26

Ved opstart kommer mit antivirus program ofte med følgende dialogboks:

"TDC Sikkerhedspakke

Programmet System forsøger at etablere forbindelse til internettet.

Tip: Programmet rfterligner den metode Windows bruger til fildeling, men
formålet med det fremgår ikke.
Det bør intet program gøre. Du skal blokere dette forsøg"

Er der nogen der ved, hvad programmet System foretager sig, og, hvorfor det
vil i forbindelse med nettet?

Mort1s1

Fra : Spang

Dato : 29-11-06 18:18

"Mort1s1" <keld_mortensenfjern@fjernhotmail.com> skrev i

> Er der nogen der ved, hvad programmet System foretager sig, og,
> hvorfor det vil i forbindelse med nettet?

Dit System-program er et komplekst, sammensat program bestående
af Windows, hjælpefiler, datafiler, tekstfiler og diverse programmer,
eks. Word, Excel, Powerpoint, ACDSEE, Porn-grabber osv. osv.

Når dit "system" ønsker at joine nettet, er det fordi det ikke er sat
korrekt op, og er formentlig blevet "inviteret" til at dele alt hvad du har
liggende på din computer.

Kort sagt.: En eller anden har installeret en Trojan på din PC, og via
"System" fået adgang til alle dine filer, som han nu vil dele med alle
os andre på Internettet.

Det er grumt! En eller anden hos dig, måske dig, har trykket på et
skummelt link!

Pas nu på hvad du/i trykker på!

Spang

Hint.: "Der er 10 slags mennesker på denne Klode. Ham der forstår binær,
og ham der ikke forstår binær"