Errosafe
Fra : SB

Dato : 10-11-06 20:26

Er der nogen som kender dette program, er dukket op hos min svoger, ved
ikke om det er noget han selv har installeret eller hvad.

De har et Stofa abonnemnet, er det noget de bruger til beskyttelse af
medlemmerne PC?

--
SB

Fjern "mk", hvis du vil sende en mail direkte til mig

Fra : Niels Jespersen

Dato : 10-11-06 20:57

http://www.google.dk/search?q=errorsafe

--
Niels

Fra : jama

Dato : 10-11-06 21:32

"SB" <sbmknospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> SB
>

> Fjern "mk", hvis du vil sende en mail direkte til mig
--------------------------------------
Har sendt SuperAntiSpyware, den er blandt de bedste og tager
Errosafe 100%

Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 10-11-06 21:34

Fra : jama

Dato : 10-11-06 21:35

Fra : jama

Dato : 10-11-06 21:38

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> --------------------------------------
> Har sendt SuperAntiSpyware, den er blandt de bedste og tager
> Errosafe 100%
>
> Mvh.Jama

Jeg undskylder de mange news, min news gik bananas.
vh jama

Fra : Rudi Stegen

Dato : 10-11-06 22:26

Hej jama, du skrev i dk.edb.sikkerhed:

> Jeg undskylder de mange news, min news gik bananas.

Det skyldes, at SuperAntiSpyware får pc'er til at gå amok

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : jama

Dato : 10-11-06 23:33

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Det skyldes, at SuperAntiSpyware får pc'er til at gå amok
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi
> http://stegen.dk/pclinks1.htm

Tak for vinket-
Vh.Jama

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-11-06 22:00

"SB" <sbmknospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> De har et Stofa abonnemnet, er det noget de bruger til beskyttelse af
> medlemmerne PC?

Nej Det dukker op på nogen hjemmesider og lokker folk til at installere det
og så vil de sælge dig et program til at fjerne L.... med igen Jeg ved ikke
om din Svoger har installeret det eller været så klog at lukke vinduet Men
hvis det popper op hele tiden har han desværre nok installeret skidtet Men
måske SuperAntiSpyware, som Jama har sendt kan fikse det.
--
Venlig Hilsen
Bc

Fra : SB

Dato : 11-11-06 21:30

Bjarne Chr skrev:

> [...]
> hvis det popper op hele tiden har han desværre nok installeret skidtet Men
> måske SuperAntiSpyware, som Jama har sendt kan fikse det.

Tak for hjælpen, det vil jeg kikke på og fjerne programmet