ErrorSafe
Fra : oz

Dato : 03-11-06 23:04

Når jeg er på nogen web-sider for jeg en meddelelse fra ErrorSafe
og den begynder at scanne og skriver at der fejl.

Er det et program som man jeg tage alvorlig ?

JB

Fra : Erling S.

Dato : 03-11-06 23:11

oz skrev:
> Når jeg er på nogen web-sider for jeg en meddelelse fra ErrorSafe
> og den begynder at scanne og skriver at der fejl.
>
> Er det et program som man jeg tage alvorlig ?
>
> JB

Du skal undgå errorsafe.
Det er simpelthen den værste side der findes.
Hvis du klikker ja til noget der, så bliver din pc fyldt med
alskens spyware.
/Erling

Fra : oz

Dato : 04-11-06 01:04

tak for svaret.

det havde jeg også på fornemmelse, var ikke hel sikker.

JB

Fra : Madsen58

Dato : 04-11-06 12:29

oz wrote:
> tak for svaret.
>
> det havde jeg også på fornemmelse, var ikke hel sikker.

Her er løsningen:
http://www.kandu.dk/Tip14040.aspx

--
Hilsen Madsen