ZoneAlarm konstant traffic
Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-11-06 22:27

Jeg har lige installeret Antivir. Nu viser ZoneAlarm (Free) hele tiden
at der er traffic. Hvor i ZoneAlarm kan jeg se hvilket program, der
generer trafikken? Er det mon AntiVir, der er skyld i dette?

Lars Klintholm

Fra : John

Dato : 03-11-06 14:29

"Lars Klintholm" <nospam2006@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige installeret Antivir. Nu viser ZoneAlarm (Free)
> hele tiden
> at der er traffic.

Check om windows er opdateret, og prøv evt at køre en tur med
dette gratis program:

http://www.snapfiles.com/reviews/Super-Anti-Spyware/SuperAntiSpyware.html

> Hvor i ZoneAlarm kan jeg se hvilket program, der
> generer trafikken?

Hmm.. det kan jo være trafik udefra, men prøv evt at kigge i
Windows jobliste (CRTL+ALT+DEL)

Gratis Sygate firewall ikonet afslører, om der er
indgående/udgående trafik:

http://www.filehippo.com/download_sygate_personal_firewall/

> Er det mon AntiVir, der er skyld i dette?

Næppe, men det bør joblisten kunne afsløre.

Mvh John

Fra : Eddy Butler

Dato : 11-11-06 08:14

Hej Lars

Klik ind på zonealarm og gå ind i overview
Her vil du øverst se de aktive progammer. Kør musepilen hen over det
blinkende ikon.Her kommer det sikkert frem at det er antivir system tray
tool der er yderst aktiv.