VPN forbindelse virker ikke efter NIS 07
Fra : Jan Tønder

Dato : 31-10-06 17:38

Hej.

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men nu prøver jeg.

Jeg kører XP's virtuel private netværksforbindelse (VPN) for at kople op på
mit arbejde. Det har virket fint ind til jeg opgraderede fra Norton Internet
Security 2006 til 2007 igår aftes. Jeg har prøvet at slette og oprette en ny
VPN forbindelse, men den vil bare ikke koble på min arbejdsplads når jeg
trykker tilslut - så timer den out efter x antal sekunder.

Ved nogen hvordan jeg løser det problem der tydeligvis er forårsaget af NIS
2007?

Mvh Jan T

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-10-06 18:30

"Jan Tønder" <jan-tonder@mail.FJERNDETTEtdcadsl.dk> crashed Echelon
writing news:45477be1$0$3478$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ved nogen hvordan jeg løser det problem der tydeligvis er forårsaget
> af NIS 2007?

Åbner relative porte og programadgang i NIS.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jan Tønder

Dato : 31-10-06 20:42

> Åbner relative porte og programadgang i NIS.

Hmm - er det muligt du kan beskrive mere detaljeret hvordan dette gøres?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-10-06 20:59

> Hmm - er det muligt du kan beskrive mere detaljeret hvordan dette gøres?

Nej, men det kan sikkert læses i manuelen til NIS

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-06 20:16

"Jan Tønder" <jan-tonder@mail.FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message

> Ved nogen hvordan jeg løser det problem der tydeligvis er forårsaget af
> NIS 2007?

Der plejer at være en knap der hedder noget i retning af "nulstil regler &
indstillinger" - det tyder på at NIS heller ikke er sat op til at spørge om
der skal spærres. Det bør den kunne ændres til i indstillinger.

mvh
///M