flytte Spysweeper til ande pc?
Fra : Per

Dato : 22-10-06 08:49

Hej NG!

Jeg har købt Spysweeper fra webroot og der er licens til at bruge den på 1
pc.

Der er ca. 8 mdr. inden udløb. Kan jeg uden videre købe en ny pc og så
flytte programmet over på den nye og så selvfølgelig slette programmet på
den oprindelige pc.

Eller skal jeg købe en ny licens af prgrammet til den nye pc?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-06 10:28

On Sun, 22 Oct 2006 09:49:23 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> [...]
>den oprindelige pc.
>
>Eller skal jeg købe en ny licens af prgrammet til den nye pc?

Hej Per,

du kan godt installere den på den anden pc, bare du som du siger
sletter den fra den gamle pc. Så har du stadig licensen i orden.

--
Visit irc.escalated.net #thepub Danish, Dutch, UK and Swedish peps in there.
Never send email to this address: spam@euclidian.com. This is a spam trap and everyone sending any email to this address will be blacklisted.

Fra : Per

Dato : 22-10-06 10:39

<Enkil> skrev i en meddelelse

> Hej Per,
>
> du kan godt installere den på den anden pc, bare du som du siger
> sletter den fra den gamle pc. Så har du stadig licensen i orden.

Hey!

Jamen jeg takker for svar.

Mvh. Per

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-10-06 13:54

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev:
> [...]
> den oprindelige pc.
>
> Eller skal jeg købe en ny licens af prgrammet til den nye pc?

Du skal i hvert fald ikke købe en ny licens. Hvis registreringen af
Spysweeper foregår på "normal" måde, med brugerID og password, så er der
ingen problemer. Men hvis registreringen er knyttet til din hardwareID på
din nuværende maskine, så må du kontakte Webroot. Så vil de emaile dig en ny
registreringskode. Men prøv at kigge på deres webside, de har uden tvivl
noget information omkring emnet.

Mvh.

Karsten