Søg i vedhæftede filer - Outlook 2003
Fra : Dyl

Dato : 28-11-06 21:26

Jeg modtager dagligt en del mails med vedhæftede HTML-filer der indeholder
persondata. Er det muligt - og i givet fald hvordan - at markere X antal
mails og søge på f.eks. et navn i de vedhæftede HTML-dokumenter?

På forhånd tak.

/Dyl

Fra : Dyl

Dato : 02-12-06 09:17

Er det muligt - og i givet fald hvordan - at markere X antal
> mails og søge på f.eks. et navn i de vedhæftede HTML-dokumenter?

Blot til orientering, så ser jeg at det ligger som en standard facilitet i
Office 2007. Jeg bruger - endnu - kun 2003.

/
Dyl