Seneste filer
Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-11-06 13:06

I menuen Filer plejer jeg nederst at have en liste over de seneste
filer. Dvs. det har jeg ikke mere.

Under Funktioner, Indstillinger plejer jeg at kunne vælge hvor mange
filer jeg vil have vist i listen. Dette menupunkt er nu inaktivt

Ovenstående gælder for alle mine Office-programmer
(Office 2003 DK på Win XP SP2 DK)

Hvordan får jeg listen til at virke igen
Lars Klintholm

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 27-11-06 17:51

Hej Lars.

Nu er det jo ikke til at vide hvad det er du går og piller ved, men prøv
nedenstående:
Hvad årsagen til dit problem skyldes, ved jeg ikke.

Du bruger vel ikke Autopatcher?

Option Explicit

Sub Macro1()
With Application
.DisplayRecentFiles = True
.RecentFiles.Maximum = 4
End With
End Sub

Jørgen Bondesen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-11-06 09:04

Den 27.11.2006 skrev Joergen Bondesen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Nu er det jo ikke til at vide hvad det er du går og piller ved

Til tider ved man ikke selv hvad man har pillet ved

> Hvad årsagen til dit problem skyldes, ved jeg ikke.
>
> Du bruger vel ikke Autopatcher?

Den kender jeg ikke, men jeg har pillet med TweakUI. Der er en
indstilling, der hedder noget med "Allow document history", punktet
ligger under Explorer, så jeg troede egentlig ikke det berørte Office
installationen, men nu er jeg det klogere

Tak for hjælpen
Lars Klintholm

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 30-11-06 20:20