kalænder i outlook historik
Fra : Filip

Dato : 23-11-06 23:08

Jeg vil gerne gemme mine data fra min kalænder i outlook 2003, men når jeg
går tilbage i tiden (ca ½ år) så står der ikke andet end fødselsdage i min
kalænder. Kan den er sat til at slette gamle aftaler, og i så fald hvor får
jeg det ændret igen, så jeg kan se hvad der stod i min kalænder.

Filip

Fra : John K

Dato : 24-11-06 11:25

Hej Filip
I Kalender, højreklik på Kalender (under mine kalendere) vælg
egenskaber, fanen Autoarkiver. her kan du se hvad din autoarkivering
for kalenderen er sat til. Formentligt er der hak i at arkivere ved
hjælp af standardarkivering. Den er som standard sat til at slette
emner efter 6 mrd.
Du kan her også se hvilken mappe den gemmer arkiveringerne i.
Hvis arkiveringen virker så skulle du have en mappe der hedder noget
med ASrkiv mapper, under Mine kalendere. Her skulle du kunne se de
emner der er arkiveret.

Mvh
John K

Fra : Filip

Dato : 24-11-06 12:31

Tak for det. Jeg tror bare jeg slår det fra, så den ikke lægger dem over i
arkivmappen

Filip