Print til pdf-fil
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 22-11-06 10:39

Hej -

I mit tidligere job havde jeg en facilitet, der gjorde, at jeg kunne
udskrive fra Office direkte til en pdf-fil. Det vil jeg gerne kunne gøre
igen.

Det var noget med, at jeg skulle vælge en printer, der hed noget i retning
af Winpdf.

Kan I hjælpe?

- Jensby

Fra : L.E.P.

Dato : 22-11-06 11:15

Wed, 22 Nov 2006 10:38:48 +0100, skrev "Jan Bang Jensby"
<jbjFJERN@FJERNarosrevision.dk> :

> [...]
>igen.
>
>Det var noget med, at jeg skulle vælge en printer, der hed noget i retning

Der findes tusindvis af programmer der kan den slags. Både gratis- og
betalingsversioner.

Prøv at søge på Google på 'Winpdf' eller lign.

Bruger selv PDF995: http://www.pdf995.com/

men der findes sikkert andre der er bedre, gider bare ikke lede efter
dem.

Hilsen Lars

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-11-06 11:35

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERN@FJERNarosrevision.dk> wrote in message
> [...]
> igen.
>
> Det var noget med, at jeg skulle vælge en printer, der hed noget i retning

Jeg kan varmt anbefale PDFCreator. Hvis man kobler den sammen med en lille
gizmo der hedder PDF-T-Maker bliver indholdsfortegnelser endda også
klikbare. Alt sammen gratis og i hvert fald for PDFCreators vedkommende GPL.

Keller