Kalender i Outlook er væk
Fra : Lars Grau

Dato : 19-11-06 09:22

Hej Ng

Jeg er kommet til at gøre et eller andet, og nu kan jeg ikke få det tilbage
igen, håber der er nogen som kan hjælpe mig. I mit outlook kalender bliver
alle mine aftaler vist i en lang liste, og ikke som før hvor jeg kunne vælge
dag uge md. hvad skal jeg gøre for at komme der tilbage ??

På forhånd Tak

Lars

Fra : Bjarne Chr

Dato : 19-11-06 13:08

"Lars Grau" <mail@famgrau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kalender bliver alle mine aftaler vist i en lang liste, og ikke som før
> hvor jeg kunne vælge dag uge md. hvad skal jeg gøre for at komme der

Vælg Kalender så skulle du få mulighederne for de forskellige visninger i
rullegardinet i værktøjslinien Hvis du ikke har den mangler du nok en linie
gå op i Vis\ Værktøjslinier \ vælg Standard og Avanceret

Bjarne Chr

Fra : Lars Grau

Dato : 19-11-06 22:17

"Bjarne Chr" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> rullegardinet i værktøjslinien Hvis du ikke har den mangler du nok en
> linie gå op i Vis\ Værktøjslinier \ vælg Standard og Avanceret

Takker men det var nu ikke det jeg har fundet ud af det, det var under
vis->visning af arbejdsblok også skulle jeg bare vælge kalender isted for
arbejdsblok

Men Takker

/Lars