Forskel på Word Home og Pro
Fra : Aagaard

Dato : 15-11-06 21:30

Hvilke forskelle er der på Word Home og Word Pro?
Jeg tænker på indskrænkninger i Home som f.eks. kunne være færre
makrofunktioner o.lign.

--
Aagaard

Fra : Leo Heuser

Dato : 16-11-06 09:27

"Aagaard" <nomail@nomail.inv> skrev i en meddelelse
> Hvilke forskelle er der på Word Home og Word Pro?
> Jeg tænker på indskrænkninger i Home som f.eks. kunne være færre
> [...]

Word Home er standardudgaven og den eneste forskel er,
at du i pro-udgaven kan bruge de to teknologier XLM og IRM
(slå dem evt. op på nettet). Der er ingen indskrænkniniger
i Word-kernen.

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Aagaard

Dato : 16-11-06 13:05

> [...]
> at du i pro-udgaven kan bruge de to teknologier XLM og IRM
> (slå dem evt. op på nettet). Der er ingen indskrænkniniger

Tak for hjælpen. Det var det jeg skulle vide.

--
Aagaard

Fra : Leo Heuser

Dato : 16-11-06 13:37

> Tak for hjælpen. Det var det jeg skulle vide.

Velbekomme.

Leo