Outlook. hente post ved opstart.
Fra : Altec

Dato : 11-11-06 21:39

Jeg har før haft Outlook til at hente ny post når programmet startes,
men efter formatering om installering hentes der ikke post ved opstart
og det er selv om der er sat flueben ved muligheden.

Hvad har jeg gjort forkert?

Mvh. Altec

Fra : Janner

Dato : 13-11-06 20:49

"Altec" <pv544@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men efter formatering om installering hentes der ikke post ved opstart
> og det er selv om der er sat flueben ved muligheden.

Tools - Options - Mailsetup hak af i send .... when connected

Det kan du vel oversætte til dansk ...

Går udfra det er outlook du efterlyser problemet på da der er en seperat
gruppen til outlook express

/Jan

Fra : Altec

Dato : 14-11-06 18:11

Jep det er Outlook, men problemet er at der ikke hentes post ved opstart
selv om der hak i "Send så snart der er etableret forbindelse".

Men problemet blev løst da jeg satte hak i "Planlæg automatisk send/modtag
hver x min"
Hvorfor ved jeg ikke, men de to ting hænger åbenbart sammen.

Tak for hjælpen

Altec