Word2003 og multimedieklip
Fra : 5580 Nørre Åby

Dato : 09-11-06 23:47

Hej

ER der muligt at få en større oversigt over alle cliparts i Word , noget á
la at se billeder i stifinderen. Jeg er lidt træt af den søgefunktion, når
jeg ikke ved hvad indholdet er er det svært at søge.

MVH
Karl

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-11-06 13:52

"5580 Nørre Åby" <boxfjern3176@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> la at se billeder i stifinderen. Jeg er lidt træt af den søgefunktion, når
> jeg ikke ved hvad indholdet er er det svært at søge.

Lad være med at udfylde feltet "søg efter". Nøejes med at vælge Alle
samlinger i "Søg i" og Alle typer mediefuler i "Resultatet skal være". Så
får du vist alle de cliprts, der er registrerede i Word. Du kan med musen
trække opgavelisten ud, så resultaterne fylder ca. halvdelen af skærmen.

Jan

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-11-06 23:45

> [...]
> la at se billeder i stifinderen. Jeg er lidt træt af den søgefunktion, når
> jeg ikke ved hvad indholdet er er det svært at søge.

Hvis du har hele office kan du bruge microsoft clip organizer

--
Venlig Hilsen
Bc