Sidenummer paa for- og bagside
Fra : Vibe

Dato : 06-11-06 17:00

Jeg har proevet forgaeves at faa sidenummer paa begge sider af et
stykke papir. Jeg ved godt, at jeg skal dobbeltprinte, da der skal
vaere tekst pa begge sider. Det er ikke noget problem. Men, der er
nogle bagsider, der skal vaere blanke (og altsaa ikke dobbetprintes med
tekst - kun med et sidenummer). Hvordan faar jeg Word til at forstaa
dette?

Tusind tak for hjaelpen - jeg ved godt, speorgsmaalet ikke et super
klart formuleret... jeg ved ikke rigtig hvordan jeg ellers skal
forklare det..

- Vibe

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-11-06 18:49

"Vibe" <vibefriborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tusind tak for hjaelpen - jeg ved godt, speorgsmaalet ikke et super
> klart formuleret... jeg ved ikke rigtig hvordan jeg ellers skal

Lad siderne, der skal være blanke, være blabnke i seklve dokumentet.

Har du fx siderne 1-8 og side 4 og 6 skal være blanke, skal du hjave side 1,
2, 3 med tekst, side 4 kun med sidetal, side 5 med teskt, side 6 kun med
sidetal, side 7 og med tekst.

I praksi: skriv side 1, 2, og 3. Tryk to gange Ctrl+Enter for at lave to
tvungne sideskift. Sjriv siden ned. Tryk igen to gange Ctrl+enter og skriv
videre. Altså tio gange Ctrl+Enter for at klav e en tom side kun med sidetal
på.

Jan

Fra : Vibe

Dato : 07-11-06 09:05

Hej Jan!

Jeg foeler mig lidt dum. Jeg har siddet og knoklet med det projekt i to
uger og da det skal printes i dag, kunne jeg slet ikke overskue at jeg
ikke kunne faa det til at virke i gaar efter en ni-timers arbejdsdag.
Enkel loesning - jeg siger rigtig mange gange tak!! Du kommer med i
aftenboennen, som dagens computerhelt! :)

Tusinde tak igen igen,

Vibe

Fra : Jan Kronsell

Dato : 07-11-06 16:51

> [...]
> Enkel loesning - jeg siger rigtig mange gange tak!! Du kommer med i
> aftenboennen, som dagens computerhelt! :)

Velbekomme.
Jan