Outlook 2003 - fjerne alt i kalender.
Fra : KS

Dato : 04-11-06 16:35

Hvordan er det nu lige, man fjerner alle aftaler m.v. i Outlook kalender?

//Knud

Fra : Lars Klintholm

Dato : 04-11-06 18:02

Den 04 nov 2006 skrev KS i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Hvordan er det nu lige, man fjerner alle aftaler m.v. i Outlook
> kalender?

Aktiver værktøjslinien Avanceret, så er det lidt nemmere at skifte
visninger.
Skift til en liste-visning, fx. efter kategori.
MArker alle og tryk delete

Lars Klintholm

Fra : KS

Dato : 05-11-06 10:14

> [...]
> visninger.
> Skift til en liste-visning, fx. efter kategori.

.. . . tak for det - det var lige det, jeg eftersøgte.

//KS

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-11-06 10:26

Den 05 nov 2006 skrev KS i dk.edb.programpakker.ms-office:

> . . . tak for det - det var lige det, jeg eftersøgte.

Velbekomme, Tak for tilbagemelding

Lars Klintholm