Outlook, Automatiske e-mail adresser.
Fra : Bosse

Dato : 02-11-06 18:06

Hej,

Outlook (2003) gemmer automatisk et "link" til en mailadresse når man først
har sendt en mail til en adresse. Sådan at forstå, at når jeg har sendt en
mail til f.ex. peter@jensen.dk kan jeg altid finde adressen igen i "til"
feltet ved f.ex. bare at skrive p. Alle afsendte mails til en adresse, der
begynder med p ruller nu frem. Også selv om adressen ikke findes i
adressekartoteket. Det er i og for sig ganske nyttigt. Men hvis nu jeg gerne
vil slette en eller alle de gemte adresser, hvordan gør jeg så det? Jeg har
forsøgt at lede efter noget i indstillinger m.m., men fandt ikke noget, der
fortalte mig derom.
Er der nogen, der har et godt bud?

--
- -
mvh,

Fra : Bosse

Dato : 02-11-06 18:33

> [...]
> så det? Jeg har forsøgt at lede efter noget i indstillinger m.m., men
> fandt ikke noget, der fortalte mig derom.

Hej igen,

Glem det.
Jeg har fundet ud af det. Man markerer bare det navn, man vil slette og
trykker på Delete. (Ikke Enter, som der står i Outlook's hjælpetekst.)

--
- -
mvh,