GPO udrulning af modificeret Office 2003
Fra : Thomas Thøgersen

Dato : 29-10-06 12:25

HEJ NG!
Jeg har modificeret office 2003, og lavet en mst fil til installationen.
Mit problem består i, at få denne mst fil udrullet sammen med pro11.msi fra
en AD GPO. Da man ikke kan udrulle Setup.exe, skal jeg bruge pro11.msi
pakken.
Når jeg ruller office ud via AD, tager den ikke mst filen med, selvom
setup.ini er tilrettet.

Hvordan får jeg PRO11.MSI til at bruge denne mst fil?

På forhånd tak,

Thomas

Fra : jda

Dato : 29-10-06 13:12

Sun, 29 Oct 2006 12:25:11 +0100 hamrede Thomas Thøgersen i tastaturet og
der stod i
dk.edb.sysadmin,dk.edb.programpakker.ms-office,dk.edb.system.ms-windows.server:

> [...]
> setup.ini er tilrettet.
>
> Hvordan får jeg PRO11.MSI til at bruge denne mst fil?

Du skal ind i modifications og tilføje din .mst fil
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : Thomas Thøgersen

Dato : 29-10-06 18:58

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse
> [...]
> dk.edb.sysadmin,dk.edb.programpakker.ms-office,dk.edb.system.ms-windows.server:

> Du skal ind i modifications og tilføje din .mst fil
-----------------
Nu siger du lige modifications....
Hvad mener du så med dette?

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 10:55

"Thomas Thøgersen" <bette_migXXX@yahoo.dk> wrote in message

> Nu siger du lige modifications....
> Hvad mener du så med dette?

Det er navnet på det faneblad i vinduet under "Software Installation"-pakken
du laver til udruldningen.......

mvh
///M

Fra : Thomas Thøgersen

Dato : 31-10-06 10:32

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Det er navnet på det faneblad i vinduet under "Software
> Installation"-pakken du laver til udruldningen.......

takker mange gange
det man bliver blind på først er jo øjenene.....