Outlook med Word som editor: Der opstod en~
Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 26-10-06 13:39

Hej NG

Jeg bruger Outlook 2003 og bruger Word 2003 som email-editor. Da jeg skulle
starte programmet her til morgen og besvare en email kom denne OLE
registreringsfejl frem:

http://playtoy.dk/Microsoft_Office_Outlook.gif

Word fungerer i sig selv fint, men ikke som email editor i Outlook.

Jeg er på bar bund. Har i en løsning hvis jeg ønsker at forsættemed Word som
email edito

--
Mvh Kenneth

Fra : emj

Dato : 26-10-06 15:01

Kenneth Oestergaard skrev:

> Har i en løsning hvis jeg ønsker at forsættemed Word som
>email edito

Har du prøvet "Find og ret fejl" i HJÆLP i Outlook?

Hilsen emj

Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 26-10-06 17:16

emj wrote:
> Har du prøvet "Find og ret fejl" i HJÆLP i Outlook?

Yes hjalp ikke, havde også søgt intensivt på Google forinden mit indlæg. Det
blev desværre besværliggjort af at min Office pakke er på dansk.

Til sidst lykkedes det dog at finde løsningen vha. Google.com. Ole32.dll
skulle registrerest på ny, ved at klikke på:
Start | Kør
og derefter skrive:
Regsvr32.exe %Windir%\System32\Ole32.dll
og trykke OK.

--
Mvh Kenneth

Fra : Jørn Ole Jensen

Dato : 21-12-06 00:24

Tak for løsningen Kenneth! - Jeg har lige haft samme fejl og
spildte tid på reparation af installation osv. uden resultat.
Men genregistreringen af Ole32.dll rettede fejlen.
Tilbage står: Hvordan og hvorfor opstod fejlen?? Sansynligvis
under en MS-opdatering....
vh.
JOJ