bedste (og mest simple) program til basale~
Fra : rasmus carlsen

Dato : 23-10-06 09:29

Hejsa,

Jeg skal lave nogle basale diagrammer (herunder også organisationsdiagram,
kommunikationsveje mm). Hvilket program er bedst egnet til det? jeg tvivler
på det er hensigtsmæssigt at lave for mange streger i Word.

ras

Fra : Max

Dato : 23-10-06 09:40

Hej rasmus

> bedst egnet til det? jeg tvivler på det er hensigtsmæssigt at lave
> for mange streger i Word.

Under Autofigurer er der da ellers værktøjer til at lave
diagrammer med i Word.

Mvh Max

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-10-06 20:11

"rasmus carlsen" <rasmus_punktum_carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommunikationsveje mm). Hvilket program er bedst egnet til det? jeg
> tvivler på det er hensigtsmæssigt at lave for mange streger i Word.

Hvis du har Word 2003 så prøv at se på Indsæt - Grafisk fremstilling. Der er
en hel del forskellige muligheder for organisationsprogrammer osv.
Det findes også i tidligere versioner, hvor det muligt hedder noget andet.

Kurt

Fra : tubs

Dato : 25-10-06 19:02

> [...]
> kommunikationsveje mm). Hvilket program er bedst egnet til det? jeg
> tvivler på det er hensigtsmæssigt at lave for mange streger i Word.

Jeg har lavet en del org. diagrammer og meget andet med de simple
tegneredskaber der er i Word 97 og 2000. Tro mig med lidt øvelse er det helt
utroligt, hvad der kan laves, nemt, hurtigt og enkelt

Fra : rasmus carlsen

Dato : 26-10-06 11:13

"tubs" <tubsFJERN@tuknet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tegneredskaber der er i Word 97 og 2000. Tro mig med lidt øvelse er det
> helt utroligt, hvad der kan laves, nemt, hurtigt og enkelt

- ok tak allesammen. Jeg gør et forsøg.

ras