[Outlook2003] Fødselsdage på importerede k~
Fra : Hansen

Dato : 18-10-06 09:28

Hejsa

Jeg sidder her på arbejdet med en Outlook 2003 og en public folder der
indeholder info på alle ansatte. Disse kontaktinfo har jeg adderet til
"other contacts" ved at sige "add to favorites" på den offentlige folder.
Mit problem er så bare at deres fødselsdage ikke figurerer i min kalender.
Hvis jeg går ind og retter i deres info, så spørg den om den skal sætte
mærkedagen ind i min kalender, men med vores antal, vil det blive en lang
affære for mig, og så vil det kun virke i min kalender. Alle andre ansatte
skal igennem samme mølle for at få fødselsdage i deres kalender.

Er der nogen nem måde hvorpå man kan få tilføjet fødselsdage på kontakter
fra en public folder (som er tilføjet til "other contacts som nævnt)?

/Hansen