Kan man gendanne playlists i iTunes
Fra : thohei

Dato : 29-11-06 22:15

Øv jeg er kommet til at slette alle mine playlists. Altså ikke
indholdet, bare listerne. Kan de mon gendannes?
Thomas

Fra : [52xx] Maciek

Dato : 30-11-06 07:10

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> Øv jeg er kommet til at slette alle mine playlists. Altså ikke
> indholdet, bare listerne. Kan de mon gendannes?
> Thomas
Prøv at force-quit itunes, og genstart den igen. (så den ikke når at
skrive ændringerne til disk)
Ellers er det surt show.
Det ville ikke kunne ske i Leopard, som indeholder time machine

--
Jeg har talt

Fra : Peter Kiil

Dato : 30-11-06 10:03

[52xx] Maciek - macfreak@tiscali.dk on 30/11/06 7:10 wrote:

> Det ville ikke kunne ske i Leopard, som indeholder time machine

Det kræver vist at Time Machine har noget at lave backup på, og er sat til
det, ellers er du jo lige vidt. Så at problemet med mistede filer
forsavinder med Leopard, det er vist en tilsnigelse.

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Sebastian Løck

Dato : 30-11-06 10:35

thohei wrote:
> Øv jeg er kommet til at slette alle mine playlists. Altså ikke
> indholdet, bare listerne. Kan de mon gendannes?

Ja idet du henter din iTunes biblioteksfil fra dit backup og lægger den
i det iTunes bibliotek, som indstillingerne peger på (normalt er det
~/music/iTunes).

hilsen

Fra : thohei

Dato : 01-12-06 00:14